Vill du ha timpris i ditt elavtal?
Vi har två typer av elavtal: Timpris utan påslag som är ett rörligt elavtal och Förvaltat elavtal (hette tidigare Tryggt elavtal). Båda dessa fungerar som timprisavtal om vi får dina timvärden från ditt nätbolag.
Om du saknar Mobilt BankID kan du skapa ett konto med lösenord. För att skaffa Mobilt BankID kontaktar du din internetbank.
Ring vår kundservice på 010-810 99 00 eller skicka e-post så hjälper vi dig.
Vi har två typer av elavtal: Timpris utan påslag som är ett rörligt elavtal och Förvaltat elavtal (hette tidigare Tryggt elavtal). Båda dessa fungerar som timprisavtal om vi får dina timvärden från ditt nätbolag.
Oavsett vilket elavtal du har påverkas ditt pris av om du har månadspris eller timpris. Om du vill veta mer om timpris har vi samlat viktig information kring hur timpris fungerar, vad som kan vara bra att tänka på när du har timpris och hur du gör för att byta från månadspris till timpris.
Du kan enkelt anmäla flytt eller teckna elavtal på webben men behöver du rådgivning så finns vi för att hjälpa dig.
Ring oss på 010-810 99 27 så hjälper vi dig. Vi finns tillgängliga måndag till torsdag 8.30-17.00 och fredagar 8:30-15.00.
På Telge Energi vill vi ge dig det bästa elavtalet för just dig. Detta får du när du tecknar elavtal med oss: