Skapa konto med lösenord
Länken för att återställa ditt lösenord hade löpt ut. Använd formuläret ovan för att skicka en ny eller kontakta kundtjänst på 010-810 99 00 eller kundservice@telgeenergi.se
Om du inte har Mobilt BankId så kan du skapa ett konto med lösenord. Har du Mobilt BankId på en annan enhet eller om du skaffar det hos din bank går det såklart bra att logga in med det senare, även om du skapar ett konto med lösenord nu.
Du behöver tillgång till ditt kundnummer för att skapa ett konto med lösenord. Du hittar ditt kundnummer på din faktura eller i ditt välkomstbrev som du fick av oss via brev eller e-post när du blev kund.
Gör så här:
- Ange ditt kundnummer
- Vi skickar ett e-postmeddelande med en länk till den e-postadress du uppgav när du blev kund hos oss.
- Gå till din inkorg och klicka på länken i e-postmeddelandet för att aktivera ditt konto och välja ett lösenord
- Fortsättningsvis loggar du in med ditt personnr och lösenordet du angett, alternativt med Mobilt BankId
Problem med att skapa konto?
Ring vår kundservice på 010-810 99 00 eller skicka e-post så hjälper vi dig