Om du saknar Mobilt BankID kan du skapa ett konto med lösenord. För att skaffa Mobilt BankID kontaktar du din internetbank.
Ring vår kundservice på 010-810 99 00 eller skicka e-post så hjälper vi dig.
Här hittar du våra vanligaste frågor och svar, guider och kontaktuppgifter till oss.
För att börja chatta, klicka på den gröna ikonen ”Har du en fråga?".
Vår digitala kundservicemedarbetare Elsa lär sig mer och mer för varje samtal du har med henne. Så passa på att fråga henne om allt du undrar, men kom ihåg att bara ställa en fråga åt gången, annars kan hon lätt bli lite förvirrad.
✅ Jag vill teckna elavtal
❌ Jag vill köpa elavtal som är rörligt och det får gärna starta om en vecka och kanske vill jag ha en laddbox också
Chatta med vår chattrobot Elsa och där den inte klarar av att svara kan du få hjälp via chatten av kundservice.
Privat & Företag
Telefon: 010-810 99 00
Från utlandet:
+46 10-810 99 00
Uppsägning
Telefon: 010-810 99 03
Öppettider:
Måndag kl. 8.30-17.00
Tisdag kl. 8.30-17.00
Onsdag kl. 9:00-17:00
Torsdag kl. 8.30-17:00
Fredag kl. 8.30-15.00.
Förväntad väntetid:
Upp till 30 minuter.
Om du behöver hjälp med ditt ärende via mejl så hjälper vi dig gärna.
Förväntad svarstid: 1-2 dagar.